Home > Gesellschaft, Politik > Red Tory.

Red Tory.

February 24, 2009 Leave a comment Go to comments

Ech mengen mir erliewen momentan wirklech en Paradigmenwiessel. Den neoliberalen Kapitalismus ass doud. An dat ass och mol guer net sou schlecht, muss een ‘just’ kucken, dass een eng besser Léisung fënnt an dass während der Transitioun sou man wéi méiglech Läit leiden mussen.

An deem Kader fannen ech dësen Artikel iwwert den ‘Red Tory‘ interessant.

Arme zu Aktionären machen! Supermarktketten zerschlagen! Mit provokanten Vorschlägen will Tory-Vordenker Phillip Blond das Image der britischen Konservativen aufpeppen. Der Parteichef zeigt Interesse – doch an der Thatcher-treuen Basis rumort es.

Grundsätzlich sieht die Red-Tory-Philosophie vor, lokale Einheiten zu stärken – als Versicherung gegen weitere Krisen. Die Globalisierung habe Großbritannien zu abhängig von außen gemacht, ist Blond überzeugt. Monopole wie die großen britischen Supermarktketten sollen zerschlagen werden. Dafür sollen der Bäcker, der Fleischer und der Gemüsehändler wieder Einzug auf der High Street halten.

Mee natiirlech och:

Es sind radikale Utopien, die bisher eher von der politischen Linken zu hören waren. Etliche sind halbgar und halten einem Realitätstest nicht stand. Billige Massenprodukte werden nicht aufgrund der Finanzkrise verschwinden, und an der Mitarbeiterbeteiligung haben sich schon Legionen von Praktikern die Zähne ausgebissen.

Trotzdem ass an all Krise och eng Chance. An villes ASS an der Läscht global gesinn schief gelaf. Villaicht (hoffentlech!) dréit dat hei sech jo awer alles zum Besseren …

Ech froen mech och, wat den Hellegen Här Blair momentan sou denkt an op en nach roueg schlofen kann (d’Thatcher ass jo souwiesou schon an enger anerer Welt). Säin ‘New Labour’ ass jo och responsabel un engem Deel vun den Haaptproblemer.

Categories: Gesellschaft, Politik
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: